Kizlar benim 6 aylık kızım çok hareketli usutmus girip gibi hastaneye götürdüm kandaki oksijene baktilar 95 çıktı doktor kan testi istedi ciğer filmi kan testi çk yüksek çıktı 575.70 burda sad ve bı tane nöroloji var oda fakültede götürdüm araştırma bilim dalı diye oralı olmadılar pek yolladılar. Aktif bı çocuk hatta aydaslarindan çok önde gidiyor bı sıkıntı olurmu acaba bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen. Kanı alınırken sıkıntı olabilir tekrar aldirsam düşük cikarmi ki 😐dün geceden beri çok endişeliyim korkuyorum .