asyasaremm hayırlı olsun 🧿 ve de geçmiş olsun 🙏🏼🍀
Ben spinal anestezi oldum, hemen aynı gün gezmeye başladım 2. 3. gün de normal hayatıma devam ettim şükür çok etkilemedi beni.. Tabi ki oturup kalkarken ameliyat yeri ağrıdı ama dinlemedim, çok yatmadım hep hareket etmeye çalıştım ki çabuk toparlanayım diye..