Melike148 Kızlar bebegım 4 aylık yabancı birisini görünce bağırarak ağlıyor sizde de oldu mu acaba ne zman gecer atak olabilir mi
Saafie Melike148 Atak haftası hesaplama var oradan bakabilirsiniz ama muhtemelen odur bizde onu yaşıyoruz 😂 16 günümüz kaldı bitmesine
bade_ile_merve34 Melike148 bizim de 3 aylıktan beri öyle genelde covidden dolayı kimseyi görmeyip sadece bizi gördüğü için yabancılık çekiyor sanırım anneannesine dedesine de öyle yapıyor ben o zaman o kişinin yanına gidip sarılıyorum ay cici bak bu dede diyorum kucağıma alıp dedesinin yanına oturuyorum yavaş yavaş alistiriyorum öyle susuyor 🤭
Melike148 bade_ile_merve34 suan babamız görevde annemiz ve dedesinin yanındayız onlara yapmıyo başkasına dırek bağrıuor korkuyor sanki
Melike148 Deletedmom54554 evet evet aman ınmesin kucağımdan işler olmasa hiç sıkılmadan yorulmadan bakılır Ama aç karnımızı kim doyuracak 😂
Deletedmom54554 Melike148 😂sana bişi diyim mi bazen çocuk dursa bile alıyorum ☺️🤪çünkü emellerince ve yürüyünce gelmeyecek son aylar 😂ben o hareketleri görünce çokkkk seviniyorum 🥰ama benimki ablasına da yapıyor tanıyor artık heyecanlanıyor gülüyor elindekileri alıyor 🥰4 ay 22 günlük sizin
Balyanak_annesi Atak hesaplama doğduğu gune gore mi dogmasi muhtmeel tarihe gore mi hesapliyirsunuz bizimde 18 gun kalmis atak haftasinun bitmesine , 4 ayi dolmak uzere bugun asiri huysuzsu dun covit asisi oldum.ondan mi ataktan mi anlayamadim
Melike148 Deletedmom54554 evet insan doya doya yasamak istiyor demı 😍bizim de 4 ay 10 günlük alllah bağışlasın yavrularımızı
kahvela Atakla ilgisi yok bu durumun kendini güvende hissetmediği için ağlıyodur benim bebeğim 5 aylık hala öyle alışmadığı biri kucağına alırsa çok ağlıyor