MelikeeA Merhaba oğlum 2,5 aylık bi çok gaz damlası denedim doktorum en son bunu önerdi kullanıp memnun kalan var mı ne kadar kullanıyorsunuz günde yardımcı olabilir misiniz kızlar 🙏
Ugggg MelikeeA ben kullandım memnunum bu tarz damlarda kısa sürede etki için hergun düzenli ve aynı saatte vermek önemli sabah akşam 4 damla
MelikeeA yaseminyildiz günde ne kadar kullanıyorsunuz bi de kabız yapmıyor demi ben relaktaz bi de nurse harveys kullandım ilk günler işe yaradı sonra yaralamakta başladı relaktaz labız yaptı yaa
MelikeeA Ugggg bilmiyorum bende normalde günde iki kere kakasını yapıyordu onu kullanınca daha çok ıkınmaya başladı
Ugggg MelikeeA bende damla baya bı arastirmistim 60 TL falandi o ve çok memnun olan vardı kabız diyince sasirdim
Deletedmom0028 MelikeeA ben kullandim onceden gunde 3 veriridim simdi 1 e dusurdum gunde 1 defa 5 damla veriyom rahatsiz olursa gunde 2 oluyor
GizemEEA Bence bebekten bebeğe değişir kızıma kullanmadığım damla kalmadı hatta ayak altına yağlar bile sürdüm ama olmayınca olmuyor denemeden de bilemeyiz 🤷♀️