Merhabalar
sevi bebe oturaklı kanguru kullanan annelerim memnun musunuz acaba ?
Benim oğlum içe dönük kanguru sevmiyor hemen sıkılıyor ve ben de kanguruyu 3-4 saat dışa dönük kullanmak istiyorum .
Oturaklı da olunca oğlum daha rahat olur gibi geldi .
önerilerinizi bekliyorum