Hndnckn inanırmısın iki ay 10 günlüğüz hala agrıyor millet 6 aylık agrıyor diyor bazen öyle bi sızlıyorki korkuyor insan acaba içeri bişeymi oldu benim içim kaşınıyor resmen iyileşiyor diyorlar ama bakalım işte nasip keşke herkes isteğe göre sezeryan olmasa herkes rahat zannediyor ama cok zor iş işten geçtikten sonra anlıyorlar ben normal Doğum yapcam derdim hep ama olmadı bi iki gün daha gitmeseydim doktora bebeğim kakasını yicekti ki Doğum anında da yaptı ztn kakasını sezeryan acil bi operasyon bence keşke normal Doğum imkanı olan normal yapsa sizin için demiyorum tabi genel olarak bu sızılar iç yanmaları geçmicek bence ne altı ay ne bir sene teyzem 23 sene önce olmuş üşütürsem hemen ağrır diyor