Sevgiasgf Merhabalar 4 aylık oğlum var ve 2 gündür ishal her mamadan sonra büyük tuvaletini yapıyor geçmezse doktora götüreceğim ama önerebileceğiniz bir şey var mı ? Geçen gün kaynanam ağzına mandalinanın suyundan sıkmış acaba o mu yaptı ? 🤦🏻♀️🥺😔
Tuba11 Sevgiasgf Sanmıyorum canım bende ufak ufak meyvelerin suyundan tattırıyorum ve bizde mama kullanıyoruz doğduğundan beridir. Ondan değildir yani. Yinede götür tabi.
tunosum Sevgiasgf her mamadan sonra yapıyorsa ishal şeklinde sıvı kaybı da çok olur bence bekletmeden götürün doktora. Belki mama dokunmaya başlamıştır.