Merhaba arkadaslar
Kızım 14 bucuk aylık ve 12 aylıktan sonra maaleaef araba tutmaya basladı. Cok ciddi sekilde cıkarıyor 15 dk lık yolculukta bile. Bizde suan oto koltugu yok bebek arabasının pusetini koyuyoruz. Dısarıyı göremedigi için olabilir mi diyoruz. Daha önce bu durumu yasayan oldumu lütfen tecrübelerinizi benimle paylasırmısınız 🙏