Eşim çalışıyor ama yetmiyor yine de şükürler olsun tabiki kızım 6 aylık çalışamıyorum malesef ilçede oturuyoruz sizler evde ek iş yapıyor musunuz neler yapıyorsunuz bı ara işkurun ev hanımlarına iş imkanı verildiğini duydum ama yokmuş sanırım eşime destek olmam lazım biseyler yapmam lazım sizler neler yapıyorsunuz evde