Alparslantugba Tazeanne34 Canim her iki mamayi da kullanmadim ama burada gördüğüm kadariyla aptamil daha cok kilo aldiriyo
ilknurcelik Tazeanne34 bebekken aptamil içmişim 1 yaşıma kadar boyum anne babamdan daha uzun. Şimdi 6 aydır oğlum Aptamil içiyor onunda boyu uzun aşırı kilo yapmıyor ama boy uzatıyor
Handecelik Ben aptamil ile büyümüşüm hep zayıftım, bebeğim de aptamil takviyesi alıyor sütüm olduğu halde kilo alamadığı için ama bizde işe yaramadı 6 kilo halen (6 aylık)