Busrasener43 kızlar 3 aylık bebeğim var normal süt içtiğimde aşırı derecede gaz yapıyor laktozssuz süt kullanan varmı acaba o sütüme gaz yaparmı
Fenty Busrasener43 Süt biraz gaz yapan bir şey zaten, mesela çocuk için bile illa süt verecekseniz laktozsuz seçmek daha iyidir sizde içebilirsiniz daha rahat olur.
Busrasener43 Fenty normal süt içtiğimde çocuk resmen gazdan kıvranıyor bende laktozssuz içtim az önce deneyip görücez insallah yapmaz 😂🙏
Busrasener43 peanutbutter saol canım gerek kalmadı artık 1 buçuk yaşına girdi sıpa eski postuma yorum yapmışlar 😂