gmzlgzl Merhaba hanımlar norml dogum sonrası agdaya gitmek istiyorm fakat ne kadr zaman geçmesi gerekli dikişlermle ilgili skntım yok her harekti artk yapablioem ama agda degmemesi için belli süre varmı sizce 28 gün oldu dogm yapalı
Canada10 gmzlgzl ben tam 32. Gün gitmiştim canım benmde bir sorunum yoktu düşmüştü dikişlerim bir sorunda yaşamadım ☺️ Gittiğin ağdacına sor yinede gidince ben gittiğimde geldim ama bak bakalım dikişlik sorun olmaz dersen yapalım yoksa daha sonra geleyim dedim baktı geçmiş sıkıntı olmaz dedi yaptrdım ☺️
Bebekkokuluev1 gmzlgzl ben tam 1.buçuk ay sonra gitmiştim doktorum dikişlerin iyileş dikiş yerin de şişme de olmasın toparlansn rahim demişti
Saniss gmzlgzl ben 40ım çıkınca gitmiştim dikiş vs kalmamıştı zaten. Çok şükür herhangi sıkıntım olmadı ablaya söyledim abla dikişim vardı dikkat eder misin diye o da sağolsun sorunsuz halletti
gmzlgzl Canada10 bnde öyle yaparm madem ilk dogumm pek anlamıyorm da dikiş vs den korktm açıkcası yeniden dikişlik olmayaym da 🙈
gmzlgzl Saniss bnmde dikişlerm var ama dikişlerm çoktan düştü sadece agda degerse birşey olr mu diye korktm sonçta taze her ne kadr dikş kalmasada
alinaannee gmzlgzl dikişli yere ağda yaptırma ben kırkım çıkınca gittim dikişli yerin üstüne sürdürmedim
gmzlgzl alinaannee bnde temz olsn ilthp kapmayym diye gitmek istiyorm boyut kısa durumda iken gelin dedkleri için karrsz klmştm
alinaannee gmzlgzl sen bilirisn canım önemli olan senin canın bence kırkın çıksın içine sinmiyorsa bir kerelik jilet kullanabilirsin