Oğlum 14aylık gece mama istiyor uyanınca bende içine cici bebe katıp veriyorum ama mamalar çok pahalı hafta bitmiyor almak zorunda kalıyorum
Prinç unları daha uygun sanki Prinç unu versem mama yerine olurmu bilmiyorm eşim trafik kazası yaptı şuan ceza evine girdi 2ay bitiyor ben mama falan alamıyorum onlarda alınca minnetle alıyorlar bitince hep neden bukadar çabuk bitti diyorlar artk neyapacagımı bilmiyorm oğlum yemek yemiyor yese mamadan açacam ama yemiyor mamada içmese çok zayıf neyapacam hiç bilmiyorm