Merhaba kızlar bir haftadır kızıma ek gıda sunuyorum sebze ile başladım üç gün kuralına uymak istedim lakin sebzelerin hiç birini sevmedi yani zorlamak istemediğim için de hergün farklı sebze verdim yine yemedi :( bugün de irmikli sebze çorbası yaptım onuda yemedi şuana kadar sevdiği tek şey muz ve elma kendimi çok kötü hissediyorum çocuğumu neyle nasıl beslicem gerçekten psikolojik olarak çok kötü hissediyorum lütfen yol gösterir misiniz il çocuğum ve tecrübesizim siz böyle durumlarla karşılaştınız mı neler yapayınız :(