Doğum yapalı 19 gün oldu bebegımı kucagimza aldık 2 saat sonra bırden morarmaya ve kendini sıkmaya basladı 1hafta boyunca yogun bakımında kaldı enfeksiyon cıkmıs cok sukur atlattık orda kaldıgı ıcın biberona alıstı memeyı tuttmuyor ayrıca gogus ucularım fazla yok herseyı aldım denedım az bısey ucları cıktı ama genede tutmuyor biberonu hemen alıyor ıcıyor basına gelen varmı yada nasıl yapabılırım