Meryy01 dml2703 hayır pişik olmadı hiç normalde de maşallah olmaz baharatlı şeyler yerse o zaman oluyor sadece
dml2703 Rikaa baby turconun külot bezini kullanan varsa yazarsa çok memnun olurum çünkü aklımdaki o markanın bezi merak ediyorum nasıl acaba ☺️
Rikaa dml2703 kulot bez degil cirtli kullaniyorum gunduzleri, cok memnunum. Gece prima takiyorum cunku degistirmiyorum. Bebegim alerjik ona ragmen pisik yapmadi
zeynepela2 dml2703 e bebek baby me sarı paket tavsiye ederim sleepy kullandım bende indirimde çok aldım lanet ettim hep mi taşırır . Baby me de ihsal olmadıkça sorun yaşamadım
dml2703 zeynepela2 ya evet dogdugundan beridir böyleyiz sleepy mahvetti beni sürekli taşıyor 4.aya kadar iyiydi sonralari böyle oldu
Minosum dml2703 Önlemi denediniz mi bizdede oluyordu önlem aldık denemek için çok güzel bir bezmiş Molfix den sleppy den bile güzel pisikte yapmıyor bide kupkuru oburlerinde hep ıslak oluyordu poposu👍
Sidraeliz dml2703 haline şükretmelisin benim 3 buçuk aylık bebeğim sürekli ağız dolusu kusuyor makina tam dolmadan çamaşır yıkıyorum tek derdin bu olsun
dml2703 Sidraeliz öncelikle geçmiş olsun tabiki o da sorun size göre bu da bize göre bu arada ne için kusuyor doktor ne dedi merak ettim 🥰
dml2703 Sidraeliz çok geçmiş olsun canim 🤲Prima tabikide çok iyi hiç denemedim ama dediğim gibi hani biraz daha bütçe dostu bezler daha iyi olabilir 😄
adanur dml2703 bezde kakanın sorta geçmemesi için arka kısmı biraz içe katlıyorlar öyle bezyorlar,denediniz mi?
busra_tarkan_47 En nefret ettiğim şey kızım küçükken molfiks kullanmıyorum taşırıyordu slippy kullanıyordum büyüdü Molfix kullanıyorum ama yine değiştiricem heralde 2 çiş yaptım doluyo ve pis kokuyor
asell03 dml2703 bez küçük geldikçe taşma sorunu yaşadım birde bezin sıkılığı da önemli galiba çünkü düzgün ve sıkı olunca taşmıyor yada çok tazyikli değilse kakası Sleepy 4+ kullanıyorum memnunum şuanlık
Bekirtalhammmm dml2703 yok onu denemedim sleppy denemiştim ama lastik izi yapmıştı kilot bezde tasma sorunu olmamıştı
Mommqueen Smy16 bence değişiyor ya ben 4 aydr kullanıyorum prima hiç taşmadı oğlumun kakası mesela eltim 10 aylık bebeğime 2,5 ysşındaki oğluna kullsnıyor hep taşıyor onunkiler baglama teknigide olablir mi ki 🤔
Dnacar83 dml2703 o sorun bendede okuyordu bi buyuk numara aliyorum bide sirt kismina pecete koy bezin dişari tasmasini engeller bide bezi doluyorsa bundanda tasiyor rabbim yardimcin olsun bende yasadim bunlari kiyafetleride cifle yikayinca cikiyor leke tabi renklilerin boyasi cikiyo
dml2703 Dnacar83 kıyafetleri ilk önce sabunla biraz yıkıyorum sonra lekesi çıkınca makinaya atıyorum 😑