dml2703 Kızlar bebeğim 7 aylık ama sürekli kakasi beline ve aralardan taşıyor sürekli bıktım artık kıyafet yıkamaktan her bezini değiştirmemde üstü başı bok içinde napicam bilmiyorum bir numara büyük bez de alsam bu böyle
Melisbugi dml2703 aynıyız kuzum her sabah gün ağarmadan kaka için üst baş değişiyoruz sırtına kadar taşıyor bazen akşamda ama her yaptında fix yani molfix kullanıyorum benden5 numara aldım büyük olsun diye aynı yapsın yeterki ven razıyım temizlemeyede neden böyle oluyor çözemedim 7 aylık kızımda
dml2703 Smy16 denemedim açıkçası korkuyorum hangi bez olursa olsun taşırma yapıyor diyorlar napicam bilemiyorum
mirzosunnannesi Melisbugi büyük beden bez zaten daha çok taşırır kakasını başka marka deneyin ben de molfix kullanıyordum şimdi sleepy kullanıyorum çok nadir yaşadım ben de çok yaşıyordum önlemin beyaz paketlisi de güzel onu da deneyebilirsiniz
Wolverine dml2703 Hiç tasma sorunu yaşamadım ve çok bez değiştirdim. Oğlum 20 aylik. Önlem kullaniyoruz suan.
Melisbugi dml2703 evet canım 4 kullanıyorduk normalde 5 aldım yine aynı sleepy çok iz yaptığı için almakta istemiyorum başka markada pişik falan olacak diye korkuyorum ne bileyim
Mommqueen Smy16 bence değişiyor ya ben 4 aydr kullanıyorum prima hiç taşmadı oğlumun kakası mesela eltim 10 aylık bebeğime 2,5 ysşındaki oğluna kullsnıyor hep taşıyor onunkiler baglama teknigide olablir mi ki 🤔
dml2703 Smy16 ya çok iyi maşallah ama Prima biraz pahalı açıkcasi bez sürekli kullanılan bişey olduğu için ben biraz daha muadil biseyler tercih etmek isterim tabiki tercih meselesi çok teşekkür ederim ☺️🥰
Melisbugi dml2703 bizde ek gıdaya geçinde başladı 😄önceleri hiç yoktu böyle bi aorun 6 aylıktan beri hergün aynı bazen günde 3 kez bile oluyor
Meryy01 dml2703 19 aylık hala taşırıyor katıda yapsa sıvıda yapsa kakası taşıyor birkaç farklı marka denedim baktım aynı BİM’in bezini kullanıyorum
dml2703 Melisbugi aynen valla bende aynı dusuncedeyim pişik olmaya yine oldu ama bez konusu napcam bilemiyorum gerçekten benim icin çok büyük bir dert oldu bana
Saziyersin Melisbugi babyturco ve minies kullanabilirsin bizim de sleepy ve molfix te tasma oldu babyturco ve minies ten memnunum
Melisbugi dml2703 yarın sleepyden alıp yine büyüğünü denicem bakalım sende denediğin olursa yazarsın canım
dml2703 Selenbjk gerçekten işe yarar mı külot bez vallahi hemen onu alırim yeterki bu kadar sık taşmasın 🤦🏻♀️
Melisbugi dml2703 molfix kullanıyorum canım yeni doğduğunda 2 ay sleepy kullanmıştım iz yapıyor diye molfixe geçtim buda birayı geçik taşırıyor