daisybebek
İlK isilik dediler, sonra egzema, sonra ter alerjisi, sonra mantar, sonra besin alerjisi. Kan ve deri testerinde hiç birşey çıkmadı. Yine de diyete girdim düzelme yine olmadı. Prof gittik cildi sadece kuru nemlendir sürekli suda tut dedi. Onu da yaptım düzelme olmadı artık napicami şaşırdım. İzmir’e gidicem artık bide orda çözüm Arıcam umarım bulunur bı çözüm. Bende artık napicami şaşırdım.