Anne12345 öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almanızı temenni ederim🙏 Evet bu saydıklarınız dezavantajları ama güzel yanlarında görün lütfen iki kardeş birlikte büyütecekler. İlerde sizde rahat edeceksiniz, paylaşmayı bilecekler, sevgiyi hissedecekler. Birde çevremde gördüğüm ilk çocuğu zor ve yorucu olanların ikinci çocuğu genelde daha uysal sakin oluyor buna inanın =) benim kızım 10 aylık ve aşırı hareketli aşırı bazen bende istiyorum sonra vazgeçiyorum umarım en hayırlı zamanda kardeş basip olur 🙏