Merhaba hanımlar,
Okuduğum kaynaklar, uyku eğitmenleri hep bebeğin beslenmesi ile uyuması arasında en az 45dakika olsun diyor. Ama ben kızımı biliyorum, 45 dakika önce emzirip öyle uyusam Bi saate geri kalkar ben emmemiştim diye😁 siz napıyorsun uz, ne kadar önce besliyorsunuz? Veya yoğun uyku maması gibi muhallebi yapıyor musunuz?