Ebrugoktug08 Covid oldum tad kaybım gitti ve ne yersem hepsi acı geliyor ve acayip midem kalkıyor yiyemiyırum en sevdiğim yiceklerden tad kaybı gidince böyle mi oluyor şekerli şeyler bile acı resmen 😭 nasıl beslencem ben bu durum ne zaman geçer bileniniz var mı
Kubra5657 Ebrugoktug08 bende öyleydim canım ama bagısıklıgın için yemek zorundasın bal limon zencefil sarımsaklı şeyler ye istemesende güçlü kalmak için benim tat koku 14. Gün gelmişti koku egzersizi yap koku gelince tatta otomatik geldi bende doltor bana lavanta yagı al burnunun içine sür camı aç nefes egzersizi yap hem akciğer şer için hemde koku alamsan bile ordaki enfeksiyon u öldürdüğü için çok hızlı gelicek dedi aslında 11 günde ara ara geldi gitti tamamen 14. Gün geldi tat koku çok geçmiş olsun kardeşim
burcu1234 Ebrugoktug08 çoğu öyle söylüyo ama bende öyle tiksinme acılık falan olmadı. Sadece ne koku var ne tat. Sanki bugün biraz biraz geliyo gibi
Demirko Ebrugoktug08 Benimde covit olduğumda 4. gün gitmişti koku tat ama ben sadece tatlarını alamıyodum tatlı tuzlu ve acıyı ayırt edebiliyordum mesela domatesin üzerine tuz döküp yiyodum tuzu alıypdum ama ne yiyorum belli değil. gittiği günün 7. günü azar azar geri geldi şükür bende.
Almilam_21 Ebrugoktug08 paça çorbası ve meyve suyu bol bol tüketin ben bu ikisi sayesinde kendime geldim
Beren-2020 İlk 2 gün birsey yiyemedim sonra paca çorbası içtim surekli. Yavaş yavaş ağzımın tadı geldi
Ebrugoktug08 Kubra5657 çok sağolun benimde koku da tadda yok normalde yemek yemeyi seven biriyim pek bişi ayırr etmem şu an o acılık yüzünden zehir gibi geliyor midem kalkıyor direk ayrıca gözlerim de çok ağrıyo bi kaç gün ateşlendim onla mı alakalıdır normal mi acaba
Ebrugoktug08 burcu1234 keşke şu acılık olmasa neler denedim çaya bile kaç kaşık şeker attım bilmiyorum zehir gibi acı geldi içemedim yemeklerden tiksiniyorum o kadar yemeği seven kişiydim bide
Kubra5657 Ebrugoktug08 normal canım mahfediyor bu hastalık insanı inşallah en az hasarsız bir şekilde atlatırsınız ben geçireli mesela 8 ay oldu covit halen bile etkilerini atamıyorum üstümden baş dönmesi ara ara baş agrısı en ufak soguk algınlıgımda ciğerlerim agrıyor Allah yardımcımız olsun inşallah 😔
Ebrugoktug08 Demirko maalesef bana hepsi tuhaf bi acı olarak geliyo midem kalkıyo ve ne yediğimi hiç anlamıyorum
Ebrugoktug08 Kubra5657 amin hepimizin inşallah 😔 tez zamanda kurulalım şu illet hastalıktan küçücük bebeğime bile yaklaşamıyorum 😭
-erCansu- Ebrugoktug08 ilk gidince öyle oluyor sonra alışıyorsun inşallah çabucak iyilesirsin benm iki hafta sürmüştü