Ya kizlar benim bir degil tam 3 sorunum var bebeğim 8 günlük ve aşırı.uyuyor hiç uyanmiyor nerdeyse çok az emiyor.ve emerken bile.uyuyor resmen herkes 2 saate bir emzirmemi istiyor ama 4 saate bir.emiyor napmam lazım bı başka sorunumda tek goysumu emiyor diğerini hiç.emmiyor bende emmedigini sagiyorum şırınga yolu ile veriyorum ama 8 gündür çok.cekiyorum.yardim edin