Kızlar 2 aylık bebegım var kalın uzun kollu gıyınce bile terliyor kundak yapıp uyuyo terlıyo çok bende müslin örtü ile kundak yapıyorum ıcıne sıfır kol çıtçıtlı badi üzerıne uzun kollu çıtçıtlı badi bası gıydırıyorum onda bile terliyo bu havada dahada inçe olmaz kı sız nasıl gıydırıyosunuz ozellıkle yatarken