Sevgili anneler bebeğim 70 günlük ama aylık kilo takibinde düşüş yaşadık sütüm çok geliyor ama maalesef bebeğimi beslemiyor doktor mamaya başlayalım dedi Sma ile başladık kızım asla yemek istemedi aptamil denedik almadı hipp denedik onu da yemedi biberondan kaynaklı olduğunu düşündüm sütümü sağdım biberona koydum güzelce emdi yani tek sorun mamalar ne yapacağımı bilmiyorum 😔 fikir istiyorum