43 günlük bebeğim pek bir suratsız hep bir mutsuz adeta
Hep bir somurtgan
Tabiki arada gülüyor ama mesela günde dört kere falan anca acaba ne zman daha çok gulmeye başlar ? Saçma bir soru mu blmiyorm sadece kendi kendime düşünürken bir danisim düşüncesi hakim oldu şuan 🤣