Kavruk_leblebi benim bebeğim biberon ve mama kullanmıyor bir aylıkken oldu, sadece yedek bez ve nolur nolmaz diye kıyafet almıştım yanıma, çiş vs herhangi bir yanma olmuyor dikiş çiş yaptığı yerde değil çnkü, hemen iyileşiyor , sünnetten yana ağrı sızı hiç yaşamadık sizin de öyle olur inşallah. Doktor yanına alıp yapıyor tüm işlemleri, uyuşturma vs hiçbir kısmında bebeğimin yanında değildim hepsi ameliyathanede yapıldı. Ortalama kırk dk içinde de çıktı. Anne sütü biberona sağıp yanınıza yedek alabilirsiniz işlem sırasında ağlarsa verirler ☺️ Ben kullanmamamıza rağmen öyle yapmıştım.