ebruu05 merhaba bebeğim 45 günlük bugun çok emmedi meme reddi yaptı çoğu kez ama az az olsun emdi , ve sürekli uyuyor (banyo yaptırdım) . Kan şekeri düşüp o yuzden uyuyo olabilirmi ?
Moonlightttt ebruu05 bebekler bazen Cook uyur bazen çok az uyur. Bence meme reddi değildir o uyumak istemiştir.ben de çok korkmuştum 5 6 kez farklı zamanlarda tüm gün uyumuştu. Böyle olduğu günler 2bucuk 3 saatte bir Memeye koyun emsin diye birazcıkda olsa emer. (Ayağıyla oynayın vb. Biraz uyanıp emsin uykusunda)