Aynı model bir arkadaşım var benimde.
Yaptıklarını görebiliyorum ama kırıcı olamıyorum sessiz kalmayı görmemezlikten gelmeyi tercih ediyorum. Benimki daha daha beter, şöyle bir örnek vereyim size annemi kaybettikten 8 gün sonra onun doğum günüydü, ve neden kutlamadın diye benimle tartıştı, annem vefat etmeden önce doktorlar bize yakınlarınız var ise çağırın görsünler dedi, bende rahatlamak paylaşmak için kendisini aradım, bana kayınvalidesinin menisküs yırtıklarından bahsetmeye başladı :))))
Düşünün yani, şu an ikimizinde 2 ay arayla bebeği oldu. Önce ben doğum yaptım, ve hep bak ben şurdan şunu aldım çok iyi çok memnunum mutlaka al diye belirtiyorum hala, ondan hiç duymadım :)) Hatta aldığı şeyleri de kötülüyor ki ben almayayım diye 😂
Aslında böyleleri gerçekten arkadaş değil, ama kabahat bizde, onlar da değil. Yakın arkadaşımız diye tepemize binmelerine müsade etmekle yanlış yapıyoruz. Yüzlerine vurmak gerekiyor, ben yapamadım ama inşallah siz yapabilirsiniz.