Elif-karaoglu Kızlar benim kızım down sendromu bu yüzden 2.550 doğdu 2 ay 10 gunlukken 4.300 du kilosu sizce normal mi sadece anne sutu alıyor ☺❤
Kadneb Elif-karaoglu Çok iyi benim oğlumda 2. 600 doğdu 1 ayda 2.5 kilo aldı su an 4 ayılık 7.5 çok şükür ve uardimcin olsun benimde kardeşim down sendromlu çok özel çocuklar çok seviliyorlar
Elif-karaoglu Sinemisssss ay içime su serptiniz Allah razı olsun nerdeyse psikolojikmen en son mamaya baş vuracaktim
Elif-karaoglu Kadneb yaaa ne kadar güzel özel ler ve melekler ☺ diğer bebeklerden farkları yok aslında
Elif-karaoglu oykus yaa cok tesekur ederim çok mutlu oldum çok sevindim böyle güzel mesajlar alınca 😇
Elif-karaoglu Kadneb mama vermek istemiyorum zaten mamalar boş şişlik yapıyor mamayi gereksiz buluyorum 😇