Bebeğime meme artı mama veriyorum bu kabuzlık sorununu nasıl aştınız lütfen tecrübeli annelerim yardım etsin doktora götürdüm lavman yapıldı yine 4 gündür yapmadı ne yapmalıyım bilmiyorum bekleyeyim mi kendisi illa yaparmı yoksa doktoramı götrmeliyim yine masaj yapıyorm zeytin uapı veriyorum yok gaz çıkartıyo kaka yapmıyor