duygugonc İyi akşamlar güzel anneler bebeğimle beraber korona olduk geçirenler varmı aranızda nasıl atlattiniz bebeğimi emziriyorum sadece
Goktugsabanmerve Ben atlattım ilaç kullanamadım emzirdiğim icin bol su kayısı incir bal bunları tükettim he bide bol bol ıhlamur içtim ve bebegimde bol bol emzirdim yeri geldi 1 saatte 1 emzirdim