6 yasındaki oglum ve 8 aylık bebegim covid oldu 3 gün süren ateş ve isal sonrasında iyilestiler fakat artından bende yüksek ateş oldu testim pozitif aşı yaptırmadım süreci nasıl atlattınız 4 günümdeyim öksürük basladı emziriyorum ilaçta kullanamıyorum dahada kötüye giderim diye korkuyorum sizler neler yasadıgınız neler iyi öksürük için çigerlerine inen oldu mu