Asafff__ esgc ben 3 bucuk aylık ken kardeşimin kini denedim önce ilgisini cekti dönmeye başladığı için de sürekli ordan cıkmak istedi almak isterseniz bence şimdiden alın
PrensesRavza esgc alışması için 2, 2 buçuk ay uğraştım sürekli koydum ağladı aldım sevdirmeye çalıştım şimdi 4 aylık ve çok güzel duruyor
Fatmanur68 esgc bebgim 5 aylık yeni aldık cok güzel oynuyor oyuncaklarini yeni yeni taniyor zaten bence 5 ay ideal
Elizbkrc 2.ayda piyanolu oyun halısı almıştım hemen kullandım ama üstteki oyuncaklara ilgi göstermesi tutması için sabırsızlanma çünkü o 3-4ay arası başlıyor ama baya faydasını gördüm ben
Belinayyy esgc ben 40 gunlukken basladim ve cok eğlendi bebegim suan 3 ay 18 günlüğüz dönüp bakmiyo bile artık
esgc Çok teşekkür ederim hepinize, zaten şubattaki e bebek indirimden almıştım az önce kurdum ana ağladı ilgisini çekmedi😭
Pinkbery esgc başla gitsin😁 zaten dönmeye başladığında onda durmayacak muhtemelen. Koyabilirsin şuan yani. Bende 3. Ayda koydum 5.ayda dönmeye başlayınca oynamadı artık😆