tugcedeniz bende de aynısı oluyor.uyku eğitimi vermiştim.Yanında olunca, beşikte bi sağ bi sol yapıp dönüyor,eğer gündüzse beşikte oyun oynuyor.geceyse uykusunu açıyor falan.Yanlız bırakmamak için gitmemeye çalışıyorum,ama olmuyor.Yanlız bıraktığımda yan gelip dönüp uyuyor.Bugün bile,odasına götürdüm okşadım sevdim olmadı.Odadan kınuşa konuşa çıktım,hadi piş piş yap annecim, ben burdayım sen uyanınca hemen gelcem diye çıktım odasından.uyudu hanımefendi.İnsan tedirgin oluyor ister istemez,acaba bilinçaltında hasar olurmu diye ama yok anam,yanındayken olmuyor.Çok sayılır ben yanındayken uyuduğu.