ikiKudurukAnnesi Kızım 2 gün mnce menenjit aşısının 3.dozunu oldu ve bacagı beze gibi dokununca da çok sert kolonya ile ovaladım ama geçmedi neden bmyle oldu ? Ne yapmam gerekiyor ? 13.5 aylık ilk defa aşı sonrası böyle oldu
HuRIYE_33 ikiKudurukAnnesi aşı olduktan sonra şişlik normal deniyor çokmu şiş ama anormal bir şişlikse bir doktora sorun içinizde şüphe kalmasın
FiltreKahve ikiKudurukAnnesi aynısını yaşadık doktorumuza söyledim kolonya ile pansuman yapın iyi gelir 1-2 güne geçmeye başlar dedi öyle de oldu
NefesMaviDeniz ikiKudurukAnnesi İkiz bebeklerimiz de olmuştu. Doktorumuza sorduğum da bazen olabilir bu tarz şeyler birkaç güne geçer demişti ve gerçekten de geçti. İsterseniz sizde doktorunuza danışın.
Dehya ikiKudurukAnnesi biz olmadan önce doktorumuz bu şekilde şişlik olabilir 3-4 gune gecer demisti korkmayın bence
HuRIYE_33 ikiKudurukAnnesi aşı yerinde şişlik sertlik olabilir diyorlar bayanın dediği gibi kolanya pamukla silin bi deneyin geçmezse doktıra danışın ama içiniz rahat değilse sağlık ocagı yakınsa gidip hemen sorabilirsiniz illa hastaneye gerek yok 🙂
FiltreKahve ikiKudurukAnnesi bizim 2. Gün iyileşmeye başladı ama tam olarak normale dönmesi 1 haftayı buldu