Merhaba canım anneler güzel anneler. Uzun zamandır sorunum olan birşeyi size sormak istiyorum.benim bebeğim 4 aylık Bebeğim en geç 8 de yatıyor akşam uykusuna. Ama akşam uykusuna geçiş yapana kadar en az 2 defa uyanıyor ve uğraştırıyor. Yoruldum akşamları kabus gibi artık saatlerce uğraşmak zor. Ya uykusu olmadığından da değil keşke öyle olsa uyumasın uykusu gelince uyutayım derim. Ama gözlerini uykusuzluktan açamıyor gözleri kapalı ağlıyor uykuya tekrar geçmek istiyor. Anlamıyorum akıl sır erdiremiyorum var mı bu sorunu yaşayan 😖🥺 bu arada saat den belli uyanıp uyanıp tekrar beni uyut diye ağlıyor