Biranne00 İyi akşamlar kızlar. Spiral ile korunuyorum. Geçen hafta Çarşamba günü adetim bitti. 3 gündür çamaşırımda lekelenme var ve özür dilerim ama sildikçe geliyor. Nedeni ne olabilir, bilgisi olan var mı?
Gmze1998 Biranne00 Spirel adet düzenini bozuyor diye biliyorum ama ne olur olmz diye test yapın bnce hiçbiri tam koruma sağlamıyor
syaby Biranne00 geçen hafta Çarşamba bittiyse gebelik olsa dahi bu kadar hızlı anlamanız pek mümkün değil spiralden ötürüdür ne kadar oldu taktıralı
Balinannesii Biranne00 aslında adetinizin bittiğini düşünmüşsünüz kanama yavaş yavaş kesildikten sonra kahverengi lekelenme bir kaç gün daha gelmeye devam ediyor bende. Muhtemelen sizinde öyle olabilir.
Biranne00 Gmze1998 annemde öyle söyledi. İlk defa başıma geldi çok endişelendim. Test yapmaya elim hiç gitmiyor 🥲
Gmze1998 Biranne00 Korkunun ecele faydası yok varsada erkenden bilseniz daha iyi ona göre davranışınız
Biranne00 syaby tam bir yıl oldu. Bende öyle olduğunu düşünüyorum ama hiç daha önce de böyle bişey yaşamadım
syaby Biranne00 benim bildiğim yerleşme kanaması nadir olur zaten mesela ilk gebeliğinizde oldumu ? Ve pembemsi hani ilk ilişkide gelen kan gibi veya kahvemsi oluyormuş ve sadece bir iki kez gelirmiş yani adet sonrası bazen olur endişelenmeyin test yapsanızda çıkmaz şuan ve genelde yerleşme kanaması adetten 3-4 gün önce görülüyor diye biliyorum yani adetiniz biteli 1 hafta olmuş çok kısa süre yerleşme kanaması için bile döllenmeden sonra 1 hafta geçmesi gerekiyor diyorlar
Gmze1998 Biranne00 bnce hemen yapın çünkü hamilelik varsa spiral çıkarın hemen çünkü bebekte gelişim geriliği yapıyor bilginize
Biranne00 syaby ilk gebeliğimde yerleşme kanaması yaşamadım. Kahve tonlarında değil de daha canlı kırmızı. Adet olduğum dönemdeki gibi aslında. Spiralle ve geri çekilme yoluyla korunmaya çalışıyorum çok da dikkat ediyorum umarım yoktur gebelik şuan için hazır değilim 🥲
syaby Biranne00 canlı kırmızıysa hiç sanmam gebelik olduğunu her kadında yılda 1 veya 2 kez düzen şaşması lekelenme vb durumlar olur spiral+çekilme biraz zor ihtimal ama hiç bişey imkansız değil tabi
Gmze1998 Biranne00 Hadi gözün aydın o gerilim anı korku filminde bile yok o teste bakarsan 5 dakkika 10 sene gibi gelir insana😂😂
Biranne00 Gmze1998 resmen zangır zangır titredim. Eşimde banyonun kapısında bekliyor. Çok çok korku doluydu gerçekten. Rabbim isteyene nasip etsin inşallah şuan için olmaması tercihimiz
Gmze1998 Biranne00 Valla doğurmak değil bakmak çok zor bide küçük bebek varsa ikinci hamilelik daha zor
Biranne00 Gmze1998 kesinlikle fikrinize katılıyorum. Şuan kızım 17 aylık. Daha çook küçük. Üstelik maddiyata belki zorlanmıcam ama şuan yaşadığımız günler içler acısı her gün bebeklerle alakalı kötü haberler duymak beni bir tane daha doğurmamaya ikna etmiş durumda. Ülkece hem maddi hem manevi olarak çok kötü günler yaşıyoruz. Yeni bir bebek bu imkanlarda bu kötülükler arasında nasıl yetişir bilemiyorum 🤷♀️
Biranne00 Balinannesii Daha önce hiç yaşamamıştım böyle bir durum. Kesilir gusül abdesti alırım biterdi. İlk defa böyle oldu ve Kahverengi lekelenme değil de canlı kırmızıydı