Semasahin Kızlar merhaba ben bebeğime BİM’den aldığım bebivita kullanıyordum tabi bebek gelişmiyor gibime geliyor hangi mamayı önerirsiniz acaba ?
Aycanaysun19 Semasahin kilo alması mı normal değil bende Aptamil den döndüm bebivita ya şimdilik memnunum gaz yapmıyor kilo alımına bakacağım artık