tatlisert O zaman fırın ayarındandir . Tepsiyi çok mu yukarı koydunuz , yada ayarı mi çok yüksekti .
Ben önceden isitiyorum fırını hiç sorun yaşamadım . Yaptığım bir tarif var , BİM’in ununu kullanıyorum hiç şaşmaz herkes bayılır . Yumuşacık pofuduk oluyor. Fırının sadece üst ayarını açıyorum yaparken .