[silindi] Merhaba, kızım 2 aylık ve uyumuyor 5 dk uyuyup saatlerce uyumuş gibi oluyor. Devamlı memede ve artık sütüm kalmıyor o kadar su içmeme ve takviye vitamşnler almama rağmen. Bay bay night kullanan anneler yorumlarını paylaşabilir mi acaba ?
Bozzzzy [silindi] 2 aylık çok küçük canım ya sakın içirme ben 2 yaşında oğluma tereddütle içirdim ama bir işe yaramadı gazı vardır veya başka bir sıkıntısı belki sütun yetmiyor açtır mama ver canım
Kusannesi [silindi] ben kullanıyorum ama uyku ilaci gibi düşünmeyin uyutmuyor sadece rahatlatıyor. Mesela çok direnirdi kıpır kıpır olurdu uyuturken şimdi direnmiyor uyuyor. İçinde melisa ve papatya var rahatlatıcı. Doktor tavsiyesiyle almıstık isterseniz bir deneyin ama öyle gece boyu falan uyutmayacak yani
egeninanns [silindi] 11 aylık bebeğim şu an ben 7. Ayda kullanmaya başladım ama 5 damla sadece geceleri . Zaten çocuğu öyle bayıltmıyor sadece rahatlatıp rahat uykuya geçmesine yardımcı oluyor . Ama o kadar küçük bi ayda vermenizi tavsiye etmem ben
[silindi] Kusannesi uykuya dalsa deli gibi uyuyacak da bizim ki direniyor. Gözleri küçücük oluyor ağlamaktan uyuması lazım ama direniyor uykuyu geçişi sağlıyorsa o da benim için yeterli çok teşekkür ederim
[silindi] MiracAlpinveUmutunAnnesi tam doyduğundan emin olduğumda da uyumuyor direniyor uykuya ağlıyor tam uyuyacak kalkıyor. Ağlamaktan bayılana kadar devam ediyor bu 14 saat falan
MiracAlpinveUmutunAnnesi [silindi] Işte kendi de çıkarsa muhakkak kalıyo oğlumdan biliyorum kac kez acillere gittik. Gazını çıkarıyo ama röntgende gaz görünüyo 🤗