Handannnn Kızlar bugün farkettim oğlumun kulağının arkasında mercimekten azıcık büyük bi şey var doktor yağ bezesi dedi varmı başına gelen kendiliğinden kaybolurmu
herseyguzelolacakk Handannnn evet canım normal. Benim bebeğimdede vardı. Doktorun dediği gibi bi süre sonra geçti. Bende çok korkmuştum
MiracAlpinveUmutunAnnesi Handannnn Normal. Benim oglum da da vardı. Doktora götürmüştük. Röntgen çekildi bir sorun olmaz demişti.