Pandaliii gnel olarak memnunum ben de burada yapılan tavsiye üzerine gitmiştim 2.5 aylık yaptırdım randevu alıp gittim önce sağlık açısından uygun mu diye muayene edip onay aldıktan sonra bize nasıl yapılacağını anlatıp bilgi verdiler sonra pipiyi uyuştırmak için iğne yaptılar biraz ağladı kucağa alınca sakinledi 20 dk. Bekledik o ara emzirdim vs uyutabilirsin dediler ama uyumadı bziimki hemen işleme aldılar bizde başındaydık tvden video vs açtılar konuşarak video foroğraf vs çekerek klipsli sünnet oldu kremleyip bardak koydular bir numara büyük bezi takıp giydirdik sonrası süreci anlattılar kremleri ilaçları nasıl kullanmalıyız diye vs. Eve geldik hatta dışarıda işimiz vardı yolda baya oyalandık bu aralarda uyuyordu eve dönünce ilk 4-6 saat inişli çıkışlıydı yeri geldi hiç ağlamadığı kadar gçz yaşı döktünyeri geldi oyun kalısıyla güle oynaya oynadı sonrasında hiç problem yaşamadık hatta o gece ikimizde ilk ve son kez deliksiz uyuduk 3 gün sonra kontrole gittik klipsi çıkardılar sonraki günlerde ara ara görsel fotoğraf istediler süreci takip etmek için