Merhaba güzel anneler kızım 1 ay 3 günlük sarılık için kan testi falan da yaptırdık yüzdesi gayet iyi dedi doktorumuz bugün kalça ultrosonu ve normak muayene için gittik gözünde hafif sarılık var dedi anne sütünden olabiliyor dedi.10 gün sonra kontrole gel geçmesse ona göre bakarız dedi..Korkulucak birşey varmı geçer mi sütüm yeterli kızım 4545 kilo boyuda 52 cm sizlerde böyle yaşayan varmı..Birde kalça ultorsonu temiz çıktı birde böbreklerine bakan bir ultrosonda çekildi onda sağ böbreği 7 çıkması gerekirken 10 çıktı ona da normal dedi sonra da kendiliğinden düzeliyor korkulucak birşey yok dedi doktorum ama yine anneyiz aklımızda kalıyor.☺️Sizlerde yaşayan varmı