24günlük bebeğim var. Son 4-5Gündür devamlı memede olmak istiyor. Emerken uyuyakalıyor, gazını almak istediğimde veya yatırdığımda hemen uyanıp meme istiyor yeniden. Günün çoğunda memede kalmak istiyor. Önceden 1,5saatte bir emiyordu. Annem yardımcı olmak için benimle şuanda. Bebeğimin sürekli meme istiyor oluşunu doymadığına yoruyor. Sürekli mama verelim siye ısrar ediyor. Bu benim moralimi çok bozuyor. Aldığım her bez çişli iki bezden biri kakalı. Doğduğundan beri 900gr kilo almış. Ben bunların bebeğin anne sütü ile doyduğuna işaret ettiğini söylüyorum memede kalma davranışının açlığı göstermediğini düşünüyorum. Ama annemin sürekli aç mama verelim demesi beni üzüyor ve sanki sütüm azaldı ya da ben yetmiyor diye düşündüğüm için öyle geliyor. Sizce ne yapmalıyım