Deletedmom789 Serpil51 Bunu kullanıyorum ben, yoğun bir yapısı var uzun süre gidiyor ama yüzde öyle yapışık his bırakmıyor hemen emiyor. Benim yüzüm egzamalı yüzüm pul pul olur egzama yokken bile, ona iyi geldi
Ebruea Serpil51 cilt tipinizi ve nasıl bir ürün istediğinizi yazarsanız daha iyi yardımcı olunabilir.
burcu1234 Serpil51 benim cildim çok kuru hatta bi ara bb krem falan sürsem pul pul oluyodu. Ne zamanki Yves Roche kullandım bi daha asla olmadı. Çok güzel nemli tutuyo
auroraleigh Serpil51 Eger cildiniz kuruysa Bioderma atoderm oneririm. Cokk guzel nemlendiriyor, gece suruyorum sabah uyaninca hala yumusacik oluyor yuzum. Kuru ciltten cok cektim malesef, en cok bu urunden memnun kaldim.
Ebruea Serpil51 benim de cilt tipim karma yağlı ne yazık ki ama caudalie ürünleri güzeldir bir bakın isterseniz. Biodermanın da kuru ciltler için olan serisine bakabilirsiniz. Ben yağlı cilt için olanından memnunum
ZMK Serpil51 bioderma sebium foaming jel öneririm yıksdıktan sonra kurutmuyor nemli bırakıyor çok güzel temizliyor yumuşadık oluyor
Cagan2507 Eymenimm34 evet ama benim cildim kuru olduğu halde çok güzel nemlendiriyor bende işe yaradı
Medusafer Serpil51 benim cildimde kuru bir cilt 1 haftadır da kaşınıyor yanıyordu bioderma ds serisini kullanmaya başladım çok memnunum normalde hep lierac ürünlerini kullanıyordum ama simdi bir süreliğine bunları kullancam
Egeninincisi Serpil51 kuru cilt için ölü derileri temizlemek lazım haftada bir kimyasal peeling yapın böylece sürdüğünüz krem daha iyi nüfuz eder. Nemlendirici olarak the ordinary natural moustrazing öneririm birde serum olanı var marine hyalüronik bu ikisi cok güzel nemlendiriyor. Bende kuru ciltliyim