İyi akşamlar canım annelerim 2 ay önce doğum yaptım lohusa kanamam bittikten 20 gün sonra adet gördüm halada görüyorum 6 gündür yandaki kemiğimden başlayıp rahmime kadar sancı oluyor ve bu 30 dk 1 saat sürüyor 1 gün önce hastaneye gittim hiç bir şeyin yok normal dedi Dr ama ben bunu normal görmüyorum ne yapabilirim sabahları bebeğim uyandığında ne emzirebiliyorum nede kalkıp mama yapabiliyorum 😥😥😥