Kızlar bebeğim 3 haftalık geçen hafta biz zorla uyandırırdık bu hafta 2 gündür uyumuyor 🤦🏽♀️ Ama öyle böyle değil gündüz 5 saat hep göğsümde kalmak istiyor maksimum 10 dk uyuyo gözünü açıyor ağlama falan yok ama uyumuyor anne sütüyle besleniyor kakasını düzenli yapıyor doymadığınu düşünmüyoruz o yüzden var mı benim durumumda olan?