Alininannnesii Bebeğim kabız oldu uyuyamıyor sürekli ıkınıyor ağlıyor böyle durum yaşayan oldumu nasıl çözdünüz anne sütü ve mama veriyorum
susunbebekuyuyo Alininannnesii gazı vardır ondan ıkınıyordur masaj yapın bol bol doktora danışıp gaz damlası başlayabilirsiniz
syaby Alininannnesii anne sütü alıyorsa kabız olmamıştır da şimdilik zorlanıyordur daha çok küçük biraz altını açın tepinsin poposunun deliğini hafifçe ovun yardımcı olun ama bunu sık sık yapmayın