nursocum bende ilk defa duydum canım ya iyi bir doktor aslında , söylediğine göre bir bildiği var diye düşündüm . Kızımın bıngıldağı da daha kapanmadı çünkü kapanmaması hala bebek olduğunu gösterir dedi . Ee ne yapabilirim dedim vitaminleri kullanıyoruz kan tahlillerimiz güzel çok şükür. Kontrole gelen bebeklerin geneline bakarak söyledi herhalde anlamadım .