Merhaba anneler 34 haftalık doğum yaptım bebegim 14 günlük dün geceden beri sürekli ıkınıyo kızarıyo kakasınıda yapıyo kabız degil doğru düzgün uyumadı hep ıkındı inledi ne yapacagımı şaşırdım gazını çıkarıyorum gegiriyo ama yine aynı ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz